منوی اصلی

نخستین کنگره جامع بین المللی بازاریابی ایران

تاریخ شروع ثبت نام در همایش 23 مرداد 1395
تاریخ شروع دریافت مقاله در همایش 23 مرداد 1395
آخرین مهلت ثبت نام 24 بهمن 1396
آخرین مهلت ارسال مقاله 24 بهمن 1396
تاریخ برگزاری 29 بهمن 96
برگزارکننده مرکز همایش
اعلام نتایج داوری 24 بهمن 1396
برگزارکننده

به منظور ایجاد بستر لازم جهت تبادل نظر در ارتباط با آخرین دستاوردهای پژوهشی علم بازاریابی و نیز فراهم سازی امکان ارائه نتیجه فعالیت های پژوهشی پژوهشگران، اندیشمندان، اساتید و دانشجویان دانشگاه­های سراسرکشور و بهره مندی هر چه بیشتر از پتانسیل‌های دانشگاهی کشور در حوزه علم بازاریابی مرکز همایش های بین المللی توسعه ایران را برآن داشت تا همایش بین المللی بازاریابی را سال 95 برگزار نمایند.از محورهای حائز اهمیت همایش بازاریابی می توان به اشاره نمود. برگزاری همایش بین المللی بازاریابی با هدف بررسی دستاوردها و تجربیات پژوهشی و کاربردی ارزنده پژوهشگران در زمينه بازاریابی و قدم نهادن در راستای پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر این علم با برگزاری پنل، نشت های تخصصی و کارگاه های آموزشی برنامه ریزی گردیده است.لذا جهت دستیابی به اهداف گسترده همایش بین المللی بازاریابی از نظرات و حضور صاحبنظران، اندیشمندان، اساتید و نخبگان این عرصه بهره مند گشته ایم . ستاد برگزاری همایش بازاریابی جهت برگزاری هرچه باشکوه تر همایش بازاریابی 95 ، با کمال افتخار آمادگی خود را جهت دریافت ایده ها و پیشنهادات کلیه دوستداران و علاقمندان اعلام می دارد

 


ویروس های بازاریابی
گام هشتم: نوشتن چکیده مقاله
وقتی مشتری مشکل دارد
ملاک های محتوایی مقاله نویسی
مفاهیم تولید، محصول و فروش در بازاریابی
«نزدیک‌ بینی بازاریابی» چیست؟
چگونه يك مقاله علمي را خواندني تر بنويسيم؟
7 نکته طلایی در انتخاب عنوان مقاله
هدف بازاریاب
اندازه‌گيري ارزش برند
چگونه مقاله نویسی را شروع کنیم؟
رفتار مصرف کننده
گام هفتم: طراحی و تدوین عناصر تصویری
گام ششم: نوشتن پاراگراف های مقاله
گام پنجم: طراحی محتوای بخشهای اصلی مقاله
گام چهارم: هماهنگ کردن ایده، نوآوری و متدلوژی مقاله
گام سوم: تعیین متدلوژی مقاله
بازاریابی شبکه‌ای
کیفیت با افزایش تعرفه بالا نمیرود
گام دوم :تعیین نوآوری های موضوع مقاله
تعریف ترویج در بازاریابی
گام اول:راهنمای نگارش مقاله
بازاریابی ویروسی
شبکه های اجتماعی در بازاریابی و برندسازی
چهار نیروی اثرگذار در تصمیم مشتری برای خرید محصول
قوانین طلایی مذاکرات فروش محصولات
7اصل طلائی برای موفقیت در مذاکره
تیپ شخصیتی مناسب برای مدیر بازاریابی
نام تجاری محصولات
فرآیند تحقیق بازار
رسانه ها نقش موثری در ترویج برند شهری دارند
سهم ایران از بازارهای جهانی برند حلال ناچیز است
چگونه با مشتری تماس برقرار کنیم؟
۷ تکنیک جادویی برای افزایش انگیزه بازاریابی کارشناسان فروش در محیط کار
چگونه می توان از زبان بدن برای بهتر برگزار شدن جلسات استفاده کرد؟
ساخت شناسی تبلیغات محیطی در تهران
ارزش از نگاه مشتری
تکنیک های فروش در بازاریابی
پنج استراتژی مهم برای دستیابی به یک برند جهانی
راهنمای تصویری ارسال مقاله
درخواست عضویت در هیات علمی / کمیته داوران
امکان دریافت گواهی پذیرش مقالات زودتر از موعد مقرر در شرایط خاص
معرفی کنگره
مزایای بازاریابی پیامکی
تحقیقات بازاریابی
اهمیت بازاریابی اینترنتی در بانک ها
کوتاه با راب مرگان، مدیر بازاریابی شرکت گلدن وندر: آرامشی در طوفان
۹ پیشنهاد از پیشتازان بازاریابی دنیا
بازاریابی ایران: رفتار مصرف کننده های ایرانی در زمان تصمیم به خرید
احمد روستا
عبدالحمید ابراهیمی
فیلیپ کاتلر
فارس: مهلت ۶ ماهه دولت به برندهای خارجی برای گشایش نمایندگی رسمی در ایران
فارس: عوامل 5 گانه ناکارآمدی بازاریابی شبکه‌ای در ایران/ تفاوت شبکه‌ای‌ها با هرمی‌ها تنها در «مجوز» است
مهر: داشتن برند ملی یک الزام برای افزایش حجم صادرات است
انتشار مقالات پذیرش شده کنگره در ژورنال ISI تخصصی
نمایه شدن مقالات در سیویلیکا
هزینه ثبت نام
فراخوان مقاله
راهنمای نگارش مقاله ISI
پذیرش مقالات به زبان های فارسی و انگلیسی


سامانه مدیریت همایش ها